RSS
POWERED BY
LoxBlog.Com
خبرنامه وب سایت: آمار وب سایت:
|
شیعه یعنی ش شما ی یارع علی ه هستید مذهب امام اول ثانی ثالث رابع خامس سادس سابع ثامن تاسع عاشرهادی عشر ثانی عشر253+132 اسلام =385 شیعه385 انسان کامل253+132 اسلام = 385 شیعه دین مذهب امام197+188 اول دوم سوم چهارم پنجم ششم هفتم هشتم نهم دهم یازدهم دوازدهم =385 شیعه 385 مذهب اسلام 183یگانه مذهب الله183+202محمد علی=385شیعه
به ابجد الله 66+اسلام 132+ 351 قرآن +202 محمد علی = 651- 541 عمر ابوبکر = 110 دین الهی 110 حامیان 110 دین الهی 110 علی 110 پيامبر اکرم (صلى الله عليه و آله) فرمودند: إن وليتموا علياً و ما أراكم فاعلين تجدوه هاديا مهديا يهدي بكم السبيل المستقيم. پیامبر فرمود اگر علي را خليفه خويش قرار دهيد، گرچه ميدانم نميكنيد، همه شما را به ساحل نجات و سرمنزل مراد خواهد رساند. مسند احمد بن حنبل، ج1، ص109 ـ الإصابة لإبن حجر، ج4، ص468 ـ شواهد التنزيل للحاكم الحسكاني، ج1، ص82 ـ تفسير الآلوسي، ج6، ص170 ـ تاريخ مدينة دمشق لإبن عساكر، ج42، ص420 ـ أسد الغابة لإبن الأثير، ج4، ص31 ـ ميزان الإعتدال الذهبي، ج3، ص363 ـ البداية و النهاية لإبن كثير، ج7، ص 397علی علیه السلام در قرآن و واگذاشتن تبیین آیات در این زمینه به عهده پیامبر صلی الله علیه و آله آزمون امت بوده که در سرنوشت نسل ها اثری مستقیم داردبیش از 500 آیه در مورد امام علی میباشدآزمایش انسان ها یک سنت الهی بشمار می رود و در تمام ادوار تاریخ ، نمونه هایی از آن را به وضوح می بینیم؛ مثلاً امتحان کردن یهودیان در داستان یوم السبت یا امتحان کردن فرشتگان با خلقت حضرت آدم و جریان سجده کردن و… بالأخره امت اسلامی هم مورد آزمایش قرارگرفتند. رسول خدا صلی الله علیه وآله در طول حیات خود بارها و بارها به ولایت علی علیه السلام اشاره کردند به طوری که حجت را بر همگان تمام کردند. روزی پیامبر در جمع اصحاب فرمود: «من قال لا اله الا الله دخل الجنه ؛ دو نفر از صحابه (که ما هر دو را می شناسیم ) گفتند: فنحن نقول لا اله الا الله ؛ رسول خدا در حالی که دست روی سر علی گذاشته بود فرمود: انما تقبل شهاده لا اله الا الله من هذا و شیعته .» (بحارالانوار ، ج 27 ، ص 201 )با سلام انسان جان روح میباشد و این جسم را به شما اجاره داده اند که چند صباحی سوار بر جسم خاکی که متعلق به خداست زمین اجاره میباشد که انسان سرکش حاضر به دادن اجاره آن هم نیست زمین و خاک تن متعلق به خداست که شما چند صباحی از آن استفاده میکنی جواب آن را هم باید بدهی که با این جسم خاکی چه کردی آنچه کاشتی درو میکنی خوب یا بد مسئولش تو هستی در24 ساعت دو رکعت نماز دو دقیقه ای نمیخوانی خداوند میفرماید ما جن و انس را برای عبادت آفریدیم نه برای خلافت وما خلقت الجن و الانس الا لیعبدون ما جن و انس را برای عبادت آفریدیم واجب 12 مقدس 12 اسلام 12 ساعت 12 ماه ها 12 اسلام12انتخاب12 واجب12 اسلام12مقدس12 حق12پرچم12مقدس12منتخب12 انجمن 12نجاتبخش 12 اسلام 12واجب 12 اخلاق12 اسلام 12 مغز انسان 12 رگ عصب دارد 12 چشمه جوشان در قرآن دوازده جانشینان حضرت عیسی12 نفر بودند برادران یوسف 12 نفر بودند جشنهای 12 گانه ایرانیان باستان 12 امام شیعه به ابجد اسلام 12 مقدس12 نجاتبخش12 حق 12اهل 12ساعت 12ماه های سال 12 ساعت 12 پیامبر فرمود جانشینان من 12 نفرند در کتب معتبر اهل سنت[1] صحیح مسلم، ج 12، ص 186.[2] همان، ص 187.[3] صحیح البخاری، ج 23، ص 490.[4] سنن أبی داود، ج 1 معجم الموافقین عمر کحاله و کشف الظنون حاج خلیفه.جوینی می گوید: امیرالمومنین علی (علیه السلام) در جمعی متجاوز از دویست نفر از اصحاب پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) و تابعین، مطالبی را بیان فرمود و آن ها حضرت را تصدیق کردند؛ از آن جمله فرمود: شما را سوگند می دهم، آیا می دانید چون آیه : کسانی که ایمان آورده اید! اطاعت کنید خدا را؛ و اطاعت کنید پیامبر پیامبر خدا و اولوالامر( و وصی پیامبر ) را که خدا از بین شما برگزیده است(50) و آیه: سرپرست و ولی شما، تنها خداست و پیامبر او و آنان که ایمان آورده اند؛ همان ها که نماز برپا می دارند، و در حال رکوع زکات می دهند(51) و آیه: آیا گمان کرده اید ( به حال خود ) رها می شوید در حالی خداوند هنوز کسانی که از شما جهاد کردند، غیر از خدا و رسولش و مومنان را محرم اسرار خویش انتخاب نمودند ( از دیگران ) مشخص نساخته است؟! ( باید آزمون شوید و صفوف از هم جدا گردد(52)) نازل شد، مردم پسندیدند: ای رسول خدا، آیا این آیات مخصوص بعضی از مومنین است، یا شامل همه آن ها می شود؟خداوند به پیامبرش امر فرمود تا به مردم تعلیم دهد و بیاموزد که چه کسانی ولی امر آنانند، و همان طور که نماز و ذکات و حجشان را بیان فرموده ولایت را نیز تفسیر و تبیین کند...؛ رسول خدا (علیه السلام) فرمود: ای مردم! آیا می دانید خدا مولای من است و من مولا و صاحب اختیار مومنانم؟گفتند: آری ای رسول خدا.پس به من فرمود: ای علی! به پا خیز.به پا خاستم.پس فرمود: من کنت مولاه فعلی هذا مولاه، اللهم وال من والاه وعاد من عاداه.سلمان برخاست و گفت: ای رسول خدا، چه نوع ولایت و صاحب اختیاری؟پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمود: ولایتی همچون ولایت من. هر کس که من به او از خودش به او سزاوارترم،علی (علیه السلام) نیز از او به خودش سزاوارتر است.پس خداوند آیه شریفه در این روز دینتان را کامل گردانیم، و نعمتم را بر شما تمام کردم، و برای شما به اسلام رضایت دادم(53) را نازل فرمود.پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) تکبیر گفت.و فرمود: الله اکبر، که بعد از من تمام نبوت من و تمام دین خدا ولایت علی (علیه السلام) است.ابوبکر و عمر بر خاستند و گفتند: ای رسول خدا، این آیات مخصوص علی (علیه السلام) است.پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمود: آری درباره او و اوصیای من است تا روز قیامت.ابوبکر و عمر گفتند: ای رسول خدا، برای ما توضیح دهید.پیامبر: (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمود: علی (علیه السلام) برادر، وزیر، وارث، وصی، جانشین من در میان امتم، و ولی و صاحب اختیار هر مومنی بعد از است، پس از او فرزندم حسن و پس از وی حسین و پس از او نه نفر از فرزندان پسرم حسین یکی پس از دیگری.قرآن با آنها و آنها با قرآنند، آنها از قرآن جدا نمی شوند و قرآن از آنها جدا نمی شود تا در حوض کوثر بر من وارد شوند؟وقتی سخنان علی (علیه السلام) بدینجا رسید زیدبن ارقم، بزاءبن عازب، سلمان، ابوذر، مقداد و عمار به پا خاستند و گفتند: شهادت می دهیم که گفتار پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) را به یاد داریم او بر منبر ایستاده بود و تو در کنار او بودی.ایشان می فرمود: ای مردم، خدا مرا امر فرموده تا برای شما امامتان - و قائم بعد از خودم در بین شما را، و وصی و خلیفه، و آنکه خداوند عزوجل فرمان برداری از او را در کتابش بر مومنان واجب گردانیده، و اطاعت او را با اطاعت خودش و اطاعت من، قرین و همراه قرار داده و شما را به ولایت او امر فرموده- را نصب کنم.ای مردم، خدا در کتابش شما را در نماز فرمان داد و من برای شما بیان کردم، و شما را به زکات و روزه و حج دستور داد، پس آنها را برای شما بیان کردم و تفسیر نمودم.و (اکنون) شما را به ولایت امر فرموده است. آنگاه دستش را بر شانه علی بن ابی طالب (علیه السلام) نهاد، و فرمود: شما را شاهد می گیرم که ولایت مخصوص این است، سپس بعد از او برای دو فرزندش و سپس برای اوصیای از فرزندانشان.آن ها از قرآن جدا نمی شوند و قرآن از آن ها جدا نمی شود تا در حوض کوثر بر من وارد شوند.ای مردم، همانا پناه، امام و رهبر، راهنما و هدایتگرتان بعد از خودم را برای شما معرفی کردم. او برادرم علی بن ابی طالب (علیه السلام) است، او در میان شما به منزله من است در بین شما.پس در دینتان از او تقلید کنید، و در همه کارهایتان از او پیروی کنید. زیرا هر چه خدا به من از علم و حکمت آموخته در نزد اوست.پس، از او بپرسید و بعد از او از اوصیایش بیاموزید.به آن ها چیزی نیاموزید، بر آن ها پیشی نگیرید، از آنها باز نمانید، زیرا آنان با حق و حق با آنان است، هیچگاه حق از آنان و آنان از حق کناره نمی گیرند...علی (علیه السلام) فرمود: شما را سوگند می دهم آیا می دانید که پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) به پا خاست و خطبه ای خواند، که بعد از آن خطبه دیگری ایراد نفرمود.در آن خطبه فرمود: ای مردم! من دو چیز گران بها از خودم باقی می گذارم: کتب خدا و عترتم، اهل بیتم؛ به آن دو متمسک شده، چنگ زنید تا هیچگاه گمراه نشوید، خداوند لطیف و دانا مرا خبر داده و قول داده که این دو هیچگاه از هم جدا نمی شوند تا در حوض کوثر بر من وارد شوند.عمربن خطاب مانند شخصی خشمگین برخاست و گفت: ای رسول خدا، همه اهل بیتتان؟فرمود: نه، ولکن اوصیایم از آنها، اولشان برادر، وزیر، وارث، خلیفه در میان امتم و ولی هر مومنی بعد از من؛ او اول آنان است، سپس فرزندم حسن سپس فرزندم حسین و پس از او نه از فرزندان حسین یکی پس از دیگری تا آنگاه که در حوض کوثر بر من وارد شوند؛ آنان گواهان خدا در روی زمینند، و حجت خدا بر خلق او و خزینه های علم او و معادن حکمت اویند، هر کس از آنان اطاعت کند از خدا اطاعت کرده و هر کس نا فرمانی آنان بنماید نافرمانی خدا کرده است(54)... .خالد: حدیث واضح و مفصلی بود تا حال هر چه گفته بودید با دلیل روشنی ثابت کردید، در هر زمینه احادیث زیادی را عرضه کردید، اما بگو ببینم آیا راجع به این مطلب فقط همین یک حدیث است؟علی: اتفاقا بیشترین حدیث در این مورد در منابع حدیثی اهل سنت وجود دارد. جمله محوری این حدیث جمله من کنت مولاه فعلی هذا مولاه است که پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) در روز غدیر به وسیله آن خلافت علی (علیه السلام) را اعلان فرمود؛ و حدیثی که از جوینی نقل کردیم بیان و توضیح آن است. این جمله در اکثر صحاح و سنن و مسانید اهل سنت با سند صحیح وجود دارد.حالا بشنوید از جمله کسانی که این مضمون را نقل کرده اند:1- امام حنبلیان احمدبن حنبل در مسند(55)، نسائی دارالسنن الکبری(56)، و خصائص امیرالمومنین (علیه السلام)(57)، ابن ابی عاصم در کتاب السنه(58)، طبرانی درالمعجم الکبیر(59)، ابن عساکرد در تاریخ مدینه دمشق(60)، حاکم نیشابوری درالمستدرک(61)، هیثمی در مجمع الزوائد(62)، ابن حجر درالاصبابه(63)و متقی هندی در کنزالعمال(64).صالح: شما این احادیث را صحیح می دانید، اما از کجا معلوم که سند این احادیث صحیح است، مثلا: حاکم نیشابوری درباره این حدیث می گوید:هذا حدیث صحیح السناد یعنی سند این حدیث صحیح است(65).و ذهبی او را تصدیق می کند و می گوید: صحیح است(66).ابن کثیر در مورد این حدیث می گوید: قال شیخنا ابوعبدالله الذهبی: و هذا حدیث صحیح(67).برهان الدین الحلبی می گوید: و هذا حدیث صحیح ورد باسانید صحاح و حسان..، فقد ورد ذلک من طرق صحح الذهبی کثیرا منها.یعنی این حدیث با سندهای صحیح و نیکویی رسیده است، از راه هایی به ما رسیده که بسیاری از آنها را ذهبی صحیح دانسته است(68).بالاخره ابن حجر درباره حدیث غدیر من کنت مولاه فعلی مولاه می گوید: این حدیث راسی صحابی از پیغمبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) نقل کرده اند که بیشتر سندهای آن صحیح و حسن است(69).بسیاری از علمای بزرگ اهل سنت این حدیث را صحیح دانسته اند، اما این حدیث آن قدر معتبر است که نیازی به تصحیح آن ها ندارد، چون متواتر است.حدیث شریف غدیر من کنت مولاه فهذا علی مولاه... را بسیاری از علمای اهل سنت متواتر دانسته اند، از جمله ذهبی در سیر اعلام النبلاء، پس از نقل آن جابر می گوید: این حدیث جدا در سطح بالا از خوبی و نیکویی است و متن آن متواتر است؛ حسن عال جداو متنه فمتواتر(70)خالد: علی! با حل مسائله خلافت دیگر فرقی بین شیعه و سنی باقی نمی ماند.علی: من روز اول وقتی که تو اسم کبوتر و باز آوردی ضمن تایید حرف تو گفتم: همه ما انسانیم و فکر می کنیم و تفکر صحیح و دوستانه و حق جویانه به ما اجازه ایجاد اختلاف نمی دهد.من که نقش راوی این گفت و گو را داشتم گفتم: صحبت دوستانه، اگر این قدر شیرین است و موجب دوستی و رفع اختلافات می شود خوب است که این بحث ها را ادامه دهیم.علی: خوبی جمع دوستانه ما این بود که هیچ کداممان تعصب کور کورانه نداشتیم.خالد: علی، یک مطلب باقی ماند، که نه من پرسیدم و نه تو افشا کردی. اما حالا می پرسم، اطلاعات تو از سن و سال و تحصیلات مدرسه ای تو بیشتر است. ما که با تو هم کلاس هستیم اصلا اطلاعات منسجمی نداشتیم ولی تو ظاهرا مطالعات فراوانی داشته ای. راستش را بگو ببینم توی چه مدرسه ای درس می خواندی؟علی: این نظر لطف شماست ولی باید بگویم من به مدرسه ای رفتم که دیگران می روند و رشته مخصوصی هم تحصیل نکرده ام ولی به مسائل اعتقادی علاقه دارم و مطالعات شخصی خودم را همیشه پی گیری می کنم، به همین دلیل با اعتقادات فرقه های مختلف تا حدی آشنایی دارم. البته هنوز در آغاز راه هستم و اگر بخواهی حاضرم تو را هم راهنمایی کنم.خالد: حالا فهمیدم، و البته خوشحالم از این که با تو آشنا شدم.خب، حالا قرار گفت و گوهای بعدی را بگذرانیم.صالح: جمعه ها خوب است؟گفتم: آری هم فرصت بیشتر است و هم نگرانی دیر شدن مدرسه را نداریم.علی: خوب است از یک مولوی سنی با سواد غیر متعصب و یک روحانی تقاضا کنیم روزهای جمعه بیایند با هم گفتمان دوستانه ای داشته باشند.گفتم: یا گفتمان ما با حضور آنها باشد.صالح: من به یکی از استادهای خوبمان می گویم، آدم رفیقی است.علی: من که در زاهدان آشنایی ندارم، به پیشنماز مسجد محله مان می گوییم ببینم چطور می شود، به امید خدا.یکدفعه جوگیر شدم و گفتم چند نفر دیگر از دوستانمان را هم بگوییم اما خالد خیلی زود جوابم را داد و گفت: خوب است، اما خیلی شلوغش نکنیم.صالح: کجا باشد؟علی: اگر در مسجدی که نزدیکش کتابخانه مناسبی باشد خیلی بهتر است.خالد: علی، دیروز گفتی امروز صبح من می خواهم دعای ندبه بروم. دعای ندبه چیست؟علی: دعا برای ظهور امام زمان مهدی منتظر، دوازدهمین خلیفه پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) آن که همه مسلمانان در انتظار قدومش به سر می برند که بیاید و دنیا را پر از عدل و داد کند همچنان که پر از ظلم و جور شده باشد.خالد: این عقیده شماست.علی: روایات در منابع اهل سنت درباره حضرت مهدی (علیه السلام) متواتر است جمعی از علمای اهل سنت درباره آن حضرت کتاب نوشته اند، اما اگر مایل بودید در اولین جمعه در حضور روحانی شیعه و مولوی اهل سنت ان شاءالله بحث امام زمان (علیه السلام) باشد....................) Anotates (.................1) خلاصه المسائل عقیده وقفه حنفی، ص 58 و 59 به دستور خواجه شمس الدین مطهری سرپرست حوزه علمیه خواف. مولوی حفیظ الله طاهری و مولوی غلام احمد موحدی2) الفقه علی مذاهب الا ربعه، ج 1، ص 2513) بدایه المجتهد ونهایه المقتصدج 1، ص 1374) المبسوط، ج 5، ص 1525) شرح الزرقانی، ج 3، ص 1556) الهدایه فی شرح بدایه، ج 1، ص 1907) شرح فتح القدیر، ج 3، ص 1538) تفسیر قرطبی، ج 5، ص 1339) المغنی، ج 6، ص 64410) این قیم جوزیه در جلا الا فهام، ص 292: در بیان چگونگی صلوات می گوید:بیشتر احادیث صحیح و نیکو، بلکه همه این احادیث آل پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) را با صراحت در کنار نام آن حضرت ذکر کرده اند و بر لفظ محمد و ال محمداتفاق دارند.ما اکنون به دسته ای از آن احادیث اشاره میکنیم:از آن جمله است آنچه در کتاب صحیح بخاری، ج 3، کتاب التفسیر، باب 452، ص 489، ح 1222 وج 4، کتاب الدعوات، باب 734 ص، 434، ح 1226 و صحیح مسلم، ج 1، کتاب الصلاه، باب 17، ص 386 ح 6.4.5.4 و سنن نسائی، ج 3، باب کیف الصلاه علی النبی ، ص 47 و سنن ترمذی، ج 2، باب 20 من ابواب الصلوه، ص 352، ح 483 وسنن ابو داود، ج 1، باب الصلاه علی النبی ، ص 257، ح 976ت 977، 978، وسنن الدرامی، ج 1، باب الصلاه علی النبی ، ص 356،11) الیم اکملت لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتی و رضیت لکم الاسلام دینا سوره مائده، آیه 5512) یا ایها الرسول بلغ ما انزل الیک من ربک و آن لم تفعل فما بلغت رسالته والله یعصمک من الناس سورهی مائده، آیه 6713) انهم ارتدوا علی ادبارهم القهقری، فلا اراه یخلص منهم الا مثل همل النعم.صحیح بخاری، ج 8 کتاب الرقاق، باب 824، فی الحوض، ص 6.5 ح 144414) صحیح بخاری، ج 8 کتاب الرقاق باب 824 فی الحوض، ص 503-505، ح 1441 و ح 1432 و ح 1445 و ج 9 کتاب الفتن، باب 1068، ص 673، ح 187815) صحیح مسلم دومین کتاب معتبر اهل سنت، ج 4 کتاب الفضائل باب 9 اثبات حوض، ص 474 و 478، ح 32 و 4016) سنن ابن ماجه، ج 2 کتاب المناسک باب 76، الخطبه یوم النحر، ص 1016 ح 305717) مسند احمدبن حنبل، ج 2، ص 64 و ج 7، ص 329، ح 20516 و ص 333، ح 20530، عن ابن بکره، ص 64، ح 3812، مسند عبدالله بن مسعود18) انی لست اخشی علیکم آن تشرکوا بعدی ولکنی اخشی علیکم الدنیا آن تنافسوا فیها و تقتلوا فتهلکوا، کما هلک من کان قبلکم. صحیح بخاری، ج 5، کتاب المناقب، باب 26، علامات النبوه فی الاسلام، ص 44، ح 125.19) صحیح بخاری، ج 2، کتاب الجنائز، باب 857، الصلاه علی الشهید، ص 571، ح 1254 و کتاب المغازی، باب 132 غزه احد، ص 194، ح 533، باب 144 احد یحبنا و نحبه... ص 206، ح 570، و ج 8 کتاب الرقاق، باب 824 فی الحوض، ص 506 ح 1447...20) صحیح مسلم، ج 4، کتاب الفضائل، باب 9، اثبات الحوض، ص 473-474 ح 2296.الرقاق،باب 824 فی الحوض، ص 506 ح 144721) مسند احمد بن حنبل 6، ص 129، ح 1734922) ومن الناس من یعجبک قوله فی الحیاه الدنیا و یشهد الله علی ما فی قبله و هو الد الخصام و اذا تولی سعی فی الرض لیفسد فیها و یهلک الحرث و النسل و الله لا یحب الفساد و اذا قیل له اتق الله اخذته العزه بالاثم فحسبه جهنم و لبئس المهاد سوره بقره آیه 204-20623) مسند احمدبن حنبل، ج 8، ص 153 و 154، ح 2171124) مسند احمدبن حنبل، ج 8، ص 138، ح 21634؛ فضائل الصحابه، ج 2، ص 603، ح 1032 و ص 786، ح 140325) المنصف، ج 11، ص 452، ح 1172526) کتاب السنه، ص 336، ح 754 و ص 628، ح 1548 و ص 629، ح 154927) المعجم الکبیر، ج 5، ص 153، ح 4921 و ص 154، ح 492228) المعرفه و التاریخ، ج 1، ص 53729) جامع المسانید والسنن، ج 4، ص 508 ح 294730) جامع الاحادیث، ج 2، ص 443، ح 6526 و ج 10، ص 199، ح 30209/1184 و ح 30210/1185 و ج 19، ص 473، ح 1513931) الدر المنثور، ج 2، ص 28532) البدور المسافره فی امور الاخره، ص 169، ح 3233) الجامع الصغیر، ج 1، ص 402 ح 263134) فرائد السمطین، ج 2، ص 14435) مجمع الزوائد، ج 9، ص 256، ح 1495736) جواهر العقدین، ص 23637) فیض القدیر، ج 3، ص 1438) صحیح الجامع الصغیر، ج 1، ص 482، ح 245739) القول المستحسن، ص 59440) رئخ المعانی، ج 22، ص 1641) التاریخ الکبیر البخاری، ج 1، ص 446؛ کتاب التفاوت ابن حبان، ج 7، ص 24142) صحیح مسلم، ج 4، ص 101، حدیث 9؛ مسنداحمد، ج 7، ص 27، حدیث 20978؛ سنن ابی داود، ج 2، ص 30943) صحیح مسلم، ج 4، ص 101، حدیث 7؛ مسند احمد، ج 5، ص 90 و 100 و 10644) صحیح مسلم، ج 4، ص 101، حدیث 8؛ مسند احمد، ج 5، ص 98 و 10145) التاریخ الکبیرالبخاری، ج 8، ص 410 و 41146) مسند احمدبن حنبل، ج 7، ص 410 تا 435، حدیث 20869 و 20880 و 20881 و 20882 و 20885 و 20902 و 20904 و 20914 و 20976 و 20977 و 20978 و 20980 و 20981 و 20991 و 20993 و 20995 و 21005 و 21016 و 2112047) قل لا اسئلکم علیه اجر اله الموده فی القربی سوره شوری، آیه 2348) ینابیع الموده، ص 44649) تذکره الحفاظ، ج 4، ص 1505، رقم 2450) یاایهاالذین امنوا اطیعوا الله و اطیعوا الرسول و اولی الامر منکم سوره نساء آیه 5951) انما ولیکم الله و رسوله والذین آمنو الذین یقیمون الصلاه و یوتون الذکاه و هم زاکعون سوره مائده، آیه 5552) ام حسبتم آن تتر کوا و لما یعلم الله الذین جاهدوا منکم ولم یتخذوا من دون الله ولا رسوله ولاالمومنین ولیجه سوره توبه، آیه 1653) الیوم اکملت لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتی و رضیت لکم السلام دینا سوره مائده، آیه 354) فرائد السمطین، ج 1، ص 31255) مسند احمدبن حنبل، ج 1، ص 33156) السنن الکبری، ج 5 ص 11357) خصائص امیرالمومنین (علیه السلام)، ص 6458) کتاب السنه، ص 551 و 552 و 58959) المعجم الکبیر، ج 12، ص 7860) تاریخ مدینه دمشق، ج 42، ص 99 و 10261) المستدرک، ج 3، ص 133 13462) مجمع الزوائد، ج 9، ص 12063) الاصبابه فی تمیز الصحابه، ج 4 ص 46864) کنزالعمال، ج 11، ص 608، رقم 3294565) المستدرک، ج 3 ص 53366) تلخیص مستردک الحاکم، ج 3، ص 53367) البدایه و النهایه، ج 5، ص 18468) انسان العیون، ج 3، ص 33669) الصواعق المحرقه، ص 12270) سیر اعلام النباء، ج 8، ص 334 و335اهل کفر و فساد همیشه بر کفر خود پا فشاری میکند تو را خدا بیش از این آبروی نداشته عمر را نبرید خجالت هم خوب چیزیست خدایی فرقه های عمری دق نمی کنند شرم نمی کنند یعنی چه بی شرف نباشید حق را بپذیریدفریب کاران 563-541=22عمر22شیطان22ابابکر22 بدبختی22 دشمن اسلام 22 مقصر22 ملحد 22 لعنت 22 هذیان22عمر22 دیوانه تر از عمری در جهان وجود ندارد ببین اوضاع کشورهای عمری را عمر خود را تباه می کنند به ابجد منافقان22مجرمان22شیطان22عمر22ابابکر22سست ایمان22گنده لات22 شرور22نابکار22قلدر22نابحقه 22دروغ22کلک22کید22 نیرنگ22منکر22 ناخلفه22 درآتشه22 دوزخه 22نابکار22دینها22دروغ22کلک22نیرنگ22مکارا22روباه22 لواط22ایدز22فاحشه22تباهی22آلوده22عمر22شیطان22 ابابکر22بدبختی22 ابوبکر رکب وبا دوسال خلافت نکرده از دنیا رفت و آرزوی خلافت را به گور برد گور به گور شد عمر هم ده سال بعد از دنیا رفت پیامبرفرمودبعدازمن فتنه ها بپاخیزند به ابجد فتنه ها541 فتنه ها 541 مقصر430 مقصر430 +231 ابوبکر=661 عثمان 661+310 عمر = 971 ظالم به دست می آید به ابجد ظالم 971-430 مقصر = 541 عمر ابوبکر541 مجرمین بدین اسلام 541 فتنه ها 541دشمنه اسلامی 541 فتنه ها 541 مکافات 541 آفتین 541 مرگ کافر 541 کافر پلید دین اسلام
چه مبارک سحری بودو چه فرخنده شبی لیله القدر به کعبه وصی دوشه نبی بوسها زد بپای آن نبیو آن وصی هم وزیرو هم وکیلو هم حکیمی یا علی حرمت ما عزت ما دولت ما از علیست نیست ما حرمتی جاوید منهای علی آفتاب دین تجلی کرد بر دوش نبی کعبه را روشن نموده خاتم پای علی جانشینه حق مشخص شد که حق تنها علیست گر نبودی کی نشان بود از زمینو آسمان خلق شد بهر وجودت عالم امکان علی ای پنجه دستت در آسمان فوق ایدهم یدالله برترین چهارده بند انگشت از زمین تا آسمان نور یزدان تابش عالم وآدم علی یا علی برتر ز کله انبیاء دوشه خاتم بوده چون پای علی خاتم دوش نبی پای علیست چهارده معصومو دوازده امام سرحلقه عالمو پنج تنی به قوله مصطفی در کعبه دوشش امیر المومنین غیر از علی نیست رمزباء بسم الله علیست دایره اسم اعظم علیست حاتفی گفت دیدم من آن کتف نبی دوره خاتم تا به شانه گرد خاتم بود علیا ” یا علیا" یاعلی آن عملی را که خداوند به آن طالب است حب علی ابن ابی طالب است حضرت پروردگار ه خالقش گفته مدحش این چنین لا حول ولا قوه الا بلله بر یدالله امیر المومنین انما ولی یکم الله ست علی جز رسوله آخرین همتا ندارد این امیرالمومنین مدح او گوید به عالم اینچنین نیست جز حیدر امیرالمومنین حمدو قوالهو آیت الکرسی به عرشه کبریا مدح او گوید به دوشه مصطفی حمدو توحیدو امامت یا علی روح قرآن قلب کعبه عشق کوثر رفته بر دوشه نبی منبع فیض وجود کائنات قابله قوله سلونی لا فتا الا علی لا سیف الا ذالفقار ای همه مسند نشینه کائنات آمدی در کعبه زیبا یا علی منبه فیض وجود کائنات شهر علمو دانشه پروردگار در سر پر شور مولایم علیست عشق را معنی کنی مولا علیست پای حق کرده تجلی صاحب علم نبی رفته در کعبه بر دوشه آن نبی هیبت اژدر کوشش دیوارو در از هم درید عشق میگوید به مدحش صد هزاران آفرین هر جاء بجای پیمبر او مصدر است مدح ثنای ما که برایت کم است او هام ما به وصف تو چون روح بی تن است افکار ما به مدح تو چون مرغ بی پر است لنگر اندازند به هم حلم تو با چرخ برین نه فلک چسبند بهم چون دو سنگ آسیاب در تقدس لاشریکت گفتمو در این سخن هم زبان با من شدند هم مشرکو اهل یقین هر کتاب آمد از جانب پروردگارنام او بورده هزاران آفرین نام حیدر در هزار بی سبب نام تورا مولاء علی ننهاده اند که بو تراب شیشو هفت دارد چو کعبه نام تو لیه القدر خدا با قائمش قدرعلیست به قوله مصطفی در کعبه دوشش امیر المومنین غیر از علی نیست کسی کو گفته از علمو درایت بیانات متین غیر از علی نیست هزاران خطبه بی لامو میمش دره علم خدا غیر از علی نیست کسی کو بندگی کرده خدا را به سر حد یقین غیر از علی نیست سر حلقه اسرار به خلقت جز ذات علی نام علی راه علی نیست آفتاب دین تجلی کرده بر دوش نبی کعبه را روشن نموده خاتمه پای علی آفتاب دین تجلی کرده با همراز سبحان الذی اسری علی هر چه اسم نیک باشد میشود نام علی وی کاشف حقایق سرو خفاء در شان توست آیه تطهیر هل اتی روشن شد مقامت به دوش نبی بت شکن گشتی به عالم یا علی خواندند نام شریفت در غدیرنقش آسمانو این زمین دره خیبر چنان برکند از جا ابومکرعمر غش کرددرجاء مباهله کردی دلیر حدیث کساء هم تویی اسم اعظمی که به دوش نبی رسید رمز کل شی هالک الا وجهه ا لله علیست نور تصویر روخش در آئینه محمد هم علیست عالمو آدمم علی جلوه کنی به هر زمان با عث خلقت جهان آیه انما علی صورت هل اتی علی به دوش احمد است علی شوهر دختر نبی تاج سر تو کوثری شمسو ضحی علی علی نور خدا علی علی چهره دلربا علی امام اولی علی سوره هل اتی علی یاور مصطفی علی ای که رخت مکمله محمدی تو یا علی یوسف زهراء تو ببین قائم ال محمدی یوسف زهرای علی کعبه رو گرفته قدرو بهاء که بوسه ها زده به پای تویاعلی علی علی تا که برون ز کعبه شد بوسه زده نبی به برآن دستو سر شانهو روی علی روز پیروزی به کعبه علی دوش نبی روز محشر هم لوای حمد بر دوش علی علی را ولی کرده حق دیگران سزاوار قل انما نیستند گوهر بهر ولا علی آئینه تمام نمای قائم آل محمدی حقا که تو داماد احمدی گنج نهان بارگه کبریا علی زیر نگین توست ما سوا علی هفت آسمان به درت سجده میبرند ای خاک پای جا نمازت توتیای چشم عارفان علی ای نور جاودانه ارضو سماء علی حسنه خدا در آءینه ات جلوه میکشد جلوه نمای مکتب شیعه مولاءعلیست ای جلوه گاه نور جمال کبریا یا علی هم آئینه رسالتو هم آینه امامتی اقیانوس نبی بحر کرامتی هم آئینه خدا در قیامتی جانم به فدایت که بهر عنایتی کیست در این تصویر در آئینه احمد علی شب نشین عرش بوده پرده دار عالمی با نبی همراز سبحان الذی اسری علی پرده دار لو کشف مولا علیست پاک میکرد اشک را تا سحر مولا علی غربت نیمه شب او که خشمش بود خود آئینه غمها علی صهر ابن عم وصی مصطفی حله پوش هل اتی یو انماست وارث گنجینه سر قضاء قابل تشریف قوله لافتی مولا علیست لیله القدر به کعبه وصی دوشه نبی بوسها زد بپای آن نبیو آن وصی هم وزیرو هم وکیلو هم حکیمی یا علی صاحب لاسیف بر ارباب معرفت دین خدا قابل تشریف قول لافتی مولا علی در حرم همچون خلیل الله گشته بت شکن آنکه پا دوش نبی بنهاده پا است مولابت شکن مثل احمد عشق زهرا ست علی شاهنشه سریر ولایت علی از انما ولی یکموالله وارث کل انبیاست علی در باغ نبی باغبان چشمه کوثر سه قایتی شاهراه حق تو هستی در سلوک کاینات پرورده بدامن خود مصطفا عجب گلی بحق علی منکران بجز تخم حیضو زنا نیستند این علی باشد محمد محمد هم علیست زیرو بالا چون شود هر دو یکیست خواند احمد خویشتن را با علی مولای امت تا بدانی این مرتضی جزمصطفی هم تا ندارد صورتی زیباتر از روی نبی با علی هم قائم آل محمد جانه احمد با علی همتا ندارد اصل خلقت کلک رحمت دست ایزد رو نمایی کرده است قائم آل محمد یوسف زهراء علیست از علی دارد مقامو از علی دارد نشان هم نشان از نور پاک مصطفی دارد علی آنکه مثلی در جهان غیر از رسوالله نداشت پای خود را روی دوش آن نبی مولا گذاشت مقتدای خلق بعد از انبیاء نام هر کس شد محمد او یقین مولای ماست گر بخوانی نام محمد هم براست نام محمد هم علیست آفتاب دین همان شمسو ضحی آمده دنیا به کعبه این علی مرتضای عالمی روشن شده از شکاف کعبه آمد چون علی این حقیقت رو شنست پیداست کیست جانشینه مصطفی همسر کوثر علی مرتضا ست از علی آموز اخلاص عمل شیر حق را دان منزه از دغل یا علی ذاتت ثبوت قول هو الله احد نام تو نقش نگین امر الله صمد حج شروع چون میشود از خط تو ضلع تو ضلع خدای سرمد است این حجر نسب عهدش پای تو عهد می بندد که حاجی شیعه است یا علی الله اکبر در شروع سنگ بر شیطان زند حاجی به آخر حج خود ذرات قدم دوره علی پنج تنه آل عبا میگردند در شادیو غم دوره علی میگردندحجاج ندانسته و یا دانسته در طواف حرم عشق همه دوره علی میگردند گوید که خدا این مهو خورشید علی با زهراست بر گرد رخ مادر عالم که او پنج تنه آل عباست هر دم بفرست بر روی ماهش صلوات بر خطو مرامو شوی پاکش صلوات هر کس برود راه علی راه خداست جز راه علی هر رهی هم بفاست در نشستسی که با احبا بود صحبت از ارزش تولی بود گفته شد ارزش ولای علی بی کمو کاست جان زهراء بود کعبه میگوید سخنها پنج تن آل عبا عاشقانش دور آن هفت بار میگردند چرا ۷+۵ تن آل عبا =۱۲ عدد جانشینان واقعی پیامبر ۱۲ماه دوازده کوکب دوازده سیاره دوازده آسمان حواریون حضرت عیسی (ع) هم دوازده تن بودند خود حضرت عیسی و علی (ع) هم فرموده بود جانشینان پیامبر به عدد حواریون حضرت عیسی داوزده تن میباشند۷+۷= ۱۴معصوم صفا مره و دوره پنج تن میگردند ۷+۷بار دروه کعبه و صفا و مروه میشود ۱۴ معصوم خانواده رسول خدا یک دست شبیه الله بود پنج حروف دارد نامه الله با فاطمه پنج تنه آل عبا ست یک دست کور نیستی نگاه کن چهارده بند انگشت داری چهارده خط انگشت داری در دو دست ۲۸ خط انگشت در دو دستداری – ۴خلیفه تردست- ۴=۲۴ دو بار میگوید تو دوازده امام داری دوازده امام داری هر دو دست ده انگشت داری با دو شصت بر دهانه دشمنه مولاء نشست میشود دوازده امامو پنج تنه چهارده معصوم داری در صورت تو پنج حس لامسه هست چسبیده اند به این دو سوراخ بینی دماغ لا مسب از دهان هم میشود نفس کشید یا بوی دود را چشید بو دار است این مسئله خلفاء کعبه و جنازه پیغمبر را کرده اند رها کرد همه کارها را علی تنها حتی نماز بر جسم مطهر رسول خدا اولین مردی که به محمد (ص)ایمان آورد ه بود رسول خدا علی صاحب شکاف کعبه نمازگذارد 66 گمراه دین 310 عمر 310 یا بلاء دین اسلام310 جهل عرب 310ابا جهل در دین 310کفری310 حرامیان 310 نا اهل کل مذاهب310 نامردیه 310اهل نابکار 310اهل نابکار310 درد کل مذاهب310 نا اهل کل مذاهب 310نابکاراهل دین310نیرنگ310 قاصب مذهب الله 310 مذهب ناحق اهل دین 310گره اهل دینه 310 قفل اهل دین 310 قاصب مذهب الله 310 مخالف اهل دین 310 فاسق دینه 310 نیرنگ310 با اهل منافق310 ملعون و پلید اهل دین 310قاصب بکل دین 310 اهل نابکار 310 بمنافق اول 310 ابله منافقا310 جاهل منافق310 حرامیان عمر310 اباجهل دردین310 فاسق دینه310کفری 310 ابله منافقا 310 منکر310نیرنگ310احمقها احمقها 310 بمار زنگی310کلب کلب هار310 ابله منافقا310جاهل منافق310دلیل نفاقه 310کفری310 منکر 310دلیل نفاقه310جهل عرب310جاهل منافق310جهل عرب 310نیرنگ 310 اباجهل در دین 310گمراه دین 310 جاهل منافق 310 کفری310 دلیل نفاقه 310جهل عرب 310 اباجهل در دین 310حرامیان 310 نامردیه 310دزدانه فدک فاطمه 310 منکر 310 وهابیه منافقی 310 ابله منافقا 310 عمر310 فتنه ها 310+231= 541 ظالم 971-430 مقصر = 541 +430 مقصر = 971 ظالم -310 عمر ظالم 971-310 عمر = 661 عثمان - 430 مقصر = 231 ابوبکر نامردیه 310عمر 310 نیرنگ310نمرودی 310 310ابله منافقا 310جاهل منافق 310به ابحد عمر310نیرنگ 310حرامیان 310جاهل منافق 310نمرودی310 گمراه دین310 فاسق دینه 310کفری 310 فاسق دینه 310منکر 310نیرنگ310 عمر310نامردیه310 کفری 310نیرنگ 310گمراه دین310ابله منافقا310 نامردیه310حرامیان 310عمر310منکر 310نمرودی 310نیرنگ310نمرودی310 گمراه دین310 فاسق دینه 310کفری310 قاصبان بدین310حرامزاده پلید310 حرامیان 310بدجنس عالم احمقا 310گبر پلید دین 310 منکر 310سگ هار پلید 310وحشی هاریا 310بابقره 310حاهل منافق 310 بمردک پلید 310حرامزاده پلید310 فاسق دینه310کلب کلب هار310جهل مرکبی 310بمار زنگی 310 رمز زناه310 فسق کلیه310گمراه دین310گمراه دین310 فسق دینها 310گمراه دین 310 جاهل منافق310 فاسق دینه 310 فسق دینها310 دزدان فدکه فاطمه 310دزدان فدکه فاطمه310حرامیان310بی ایمان دین اسلام 310گبرپلید دین310 310 حرامیان310 دقلبازملحد310ببقرها 310بقلدره دینه310کلب کلب هار310 جاهل منافق 310نارجهیما 310سم ری310سامری قوم محمد عمرابن خطاء 310 گمراه دین310جهل مرکبی310با کافرها 310بانادانه دین اسلام310 بمردک پلید310 آشوبا310 دقل بازملحد310کفری310 منکر310سامری310 گمراه دین 310جاهل منافق 310حرامیان 310سم ری 310 سامری قوم محمد و سامری قوم موسی شجره الملعونه بودند 310 منکر 310سگ هارپلید310 310کلب کلب هار310وحشی هاریا310فس قینی310ابله منافقا 310سامری 310سم ری 310 سامری قوم محمد و سامری قوم موسی شجره الملعونه بودند310 سامری310 گمراه دین310 مکرن310حرامیان 310بی ایمان دین اسلام310 عمر 310 گمراه دین 310 منکر 310 کفری 310 نامردیه 310 عمر 310 جاهل منافق 310 حرامزاده پلید 310 رمززناه 310 گمراه دین 310منکر 310نامردیه 310با وهابیه نادان دین حق 310 کفری310 نیرنگ310نمرودی 310سامری310 310مار زنگی 310کفری منکر 310جاهل منافق 310 نامردیه 310عمر 310 سگ مردها310نیرنگ 310نمرودی310سامری310 گمراه دین310 مکرن310 خباثتی1512-1202 سه خلیفه = 310 عمر 310نامردیه 310 منکر310 کفری310نیرنگ 310 عمر310بوگند مردابا 310سگ مرد ها 310 کبر پلید دین 310بقلدره دینه 310نار جهیما 310 جهل عرب 310 اباجهل در دین 310 دلیل نفاق 310 و ابوبکر 231به ابجد خائنان 772-451 عمر و ابوبکر = 231 ابوبکر احمق ملحد 231 احمق ملحد 231 فاسق ابوبکر231 نفاق 231 عصیان231فاسق231 قفان231. قفان در قول عمر: انی استعمل الرجل فاجر 231 یه فاجریا 231دزده دینه اسلامی 231 راه دزدی231 دزده دینه اسلامی231به دقل باز کودن 231فقان 231احمق ملحد231با ناحق دینه 231 با دزد گربها231 ادیانی جعلی باطل 231 بابی عقلیها231یاابوسفیانی231دورویه 231عصیانی231ابوبکر231 با دینه ناحق 231راه دزدی231عصیان 231 دزده دینه اسلامی231 ابوبکر 231 احمق ملحد231 لانه جاسوسیه 231با احمقی بدینه231 عمر ابوبکر 231نفاق دورویه 231 فقان 231 چاه عمیقه231 ابوبکر 231جزو خائنان به رسول خدا بوده الله اکبر کلمات هم غوغا نموده اند به ابجد اشراردینها772-541= 231 ابوبکر ابوبکر231 نفاق 231 احمق ملحد231 عصیان231فاسق231 قفان231 احمق ملحد 231 قفان در قول عمر: انی استعمل الرجل فاجر 231 یه فاجریا 231دزده دینه اسلامی 231 راه دزدی231 دزده دینه اسلامی231به دقل باز کودن 231فقان 231احمق ملحد231با ناحق دینه 231 با دزد گربها 231 بابی عقلیها 231عصیانی231ابوبکر231 با دینه ناحق 231راه دزدی231عصیان 231 دزده دینه اسلامی231 ابوبکر 231با احمقی بدینه231 عمر ابوبکر 231نفاق دورویه 231 فقان 231 چاه عمیقه231 ابوبکر و عمر 541قاتلی 541 عدواهل بیت 527 +14 معصوم = 541 ابوبکر و عمر 541 عدواهل بیت بوده اند 310بمار زنگی 310 نظرات شما عزیزان:
+ نوشته شده در چهار شنبه 18 بهمن 1396برچسب:, ساعت 14:48 توسط برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اسلامه حق 245 علی 110+ 135فاطمه = 245 و آدرس aaaali110.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.به ابجد اسلامه حق 245 یعنی فاطمه و علی 245 وصی پیامبر 359-231 ابوبکر = 128حسین وزیر پیامبر 476 - 231= 245علی فاطمه 245وصی نبیا 169علی مهدی169 با نماینده بحق محمد علی حسن حسین مهدی 245 اسلامه حق 245 یعنی علی110+ +135= 245 اسلامه حق 245 منظور علی و فاطمه پدر مادر شیعیان میباشنددرود و صلوات خدا بر پدر و مادر شیعیان اهل بیت پیغمبر اسلام
حکم الله حکم قرآن 553 -541 فتنه ها عمر ابوبکر= 12 امام هویت اسلام 553 -541 عمر ابوبکر = 12 قرآن چهار مذاهب باطل دردین اسلام خدایی بایداز خجالت بمیرند ده سال است قادر به جواب گویی نیستند مناظره جاثلیق بزرگ مسیحیان با ابوبکر رکب وبا و شکست ابوبکر خائن منافق قاصب جاه طلب مناظره مامون خلیفه عباسی با علمای 73 فرقه باطل در حقانیت امام علی شیعه یعنی اصل مذهب اصل اسلام110مذهب واقعی الله شیعه میباشد 110یگانه مذهب الله محمد علی 385 شیعه385 با کلمه 66 الله 66 زنده 66 یگانه66آگاه جهان 66دادگاه مذهب 66 ادیان66 الله 66 امام و اسلام خود را ثاب سیزده رجب به ابجد سیزده 86+110علی=196 دین اسلام 196 کلید اسلام196 کلید بدین الله 196 امام کل دین 196 گوهر بحر ولایت علی مگر نام محمد هم علی نیست آئینه روی محمد علیست گریه و خنده پیامبر اسلام =اصل اسلام 253+132 بدین الله = 385 شیعه 385 دین واقعی جهان اسلام است مذهب واقعی جهان شیعه است به دو ابجد =مجاهد 70+40اصل ولایت 110 علی 110ولی دین110 مجاهد53 احمد53 علی فاطمه53 آل طاها آل یاسین53 مذهب امام اول ثانی ثالث رابع خامس سادس سابع ثامن تاسع عاشرهادی عشر ثانی عشر253+132 اسلام =385 شیعه انسان خلیفه خداوند برای کارهای ارزشی قایل است به ابجد انسان کامل253+132 اسلام= 385 شیعه 385 بانوی عترت الله زهراست سرحلقه انبیایو اولیاء زهراست مومن136 آئینه136علی136به ابجد کبیر وصغیر علی 136 مومن الله202 آئینه الله202 محمد علی202آقای من 20202 امیر المومنین 12 حرف و ابجدش58+12= 70+40 اصل ولایت = 110 علی 110ولی دین 110 دین الهی110 یمین110 اصحا علی 110+135 فاطمه =245 کلید مذهب اسلام 245 علی فاطمه 245 مذهب الله150+46 نماینده الله محمد علی = 19 قرآن 351 یعنی 132 اسلام +202 محمد علی +17 نماز = 351 قرآن 351+34باکلام حق =385 شیعه دین الله130+183مذهب اسلام +72دین الله130 +183مذهب اسلام +72 کاملترین مذهب امامت 72بدین ها= آدم داود پسر قرضاوی مفتی اهل سنت مصر شیعه شد ایجانب تمام دکترین دنیا را به مبارزه علمی علم ابجد ریاضی قرآن دع |
تير 1401 4
ارديبهشت 1401 2 فروردين 1401 1 اسفند 1400 12 بهمن 1400 11 دی 1400 10 آذر 1400 9 آبان 1400 8 مهر 1400 7 شهريور 1400 6 تير 1400 4 خرداد 1400 3 ارديبهشت 1400 2 فروردين 1400 1 اسفند 1399 12 بهمن 1399 11 دی 1399 10 آذر 1399 9 آبان 1399 8 مهر 1399 7 شهريور 1399 6 مرداد 1399 5 تير 1399 4 خرداد 1399 3 ارديبهشت 1399 2 فروردين 1399 1 آبان 1396 8 مهر 1396 7 شهريور 1396 6 خرداد 1396 3 تير 1395 4 خرداد 1395 3 ارديبهشت 1395 2 فروردين 1395 1 اسفند 1394 12 بهمن 1394 11 دی 1394 10 آذر 1394 9 آبان 1394 8 مهر 1394 7 شهريور 1394 6 مرداد 1394 5 تير 1394 4 خرداد 1394 3 ارديبهشت 1394 2 فروردين 1394 1 اسفند 1393 12 بهمن 1393 11 دی 1393 10 آذر 1393 9 آبان 1393 8 مهر 1393 7 شهريور 1393 6 مرداد 1393 5 تير 1393 4 خرداد 1393 3 ارديبهشت 1393 2 فروردين 1393 1 اسفند 1392 12 |